top of page

3 המפתחות לתנועה בריאה בעסק

עודכן: 6 בספט׳ 2023

1. מיקוד כדי לבנות מותג מבוקש, שהלקוחות שלנו מחפשים, אנחנו נדרשים למקד את אפיון העסק ולתת לו תג ייחודי מול המתחרים השונים בקטגוריה. בשנים האחרונות אני מדריכה ומלווה בעיקר מותגים פרסונליים, לכן אתמקד בעיקר בדרך המיקוד ליצירת מותג פרסונלי איכותי ומצליח. כדי לעשות זאת, נענה לשאלות: מיהו הלקוח שלי?

עם מה הוא מתמודד בימים אלה? מה אני רוצה לתת לו? איך אוכל לעשות זאת בצורה הטובה ביותר? לפעמים בתהליך המיקוד יראה לנו שאנחנו מאבדים לקוחות שלא בחרנו בהם, מפסידים כסף ממוצר שלא נמכור או משירות שבחרנו לא לתת. אבל האמת היא, שבהסכמה לבחור ולהתמקד, לתת מענה עם מוצר מדויק ואיכותי לקהל היעד שלנו, נוכל להכניס יותר כסף מלקוחות שאכן מחפשים אותנו, להתפרנס מהשליחות שלשמה אנו לעולם תוך נתינת מענה איכותי ומדויק.


המפתחות לתנועה בריאה בעסק שלך

2. לווי מקצועי בעידן שבו יש כל כך הרבה חומר נגיש באינטרנט, יכולה להיווצר אשליה שניתן להתקדם ולהצליח מידיעת הפרקטיקה וללא לווי מקצועי אישי. אבל המציאות מראה שלמרות כל הידע הנגיש, בניהול עסק, אנחנו נתקלים בסיטואציות רבות בהן אנחנו זקוקים לאיש מקצוע שיכוון למקום הנכון, שיזכיר לנו את החוזקות שלנו וירחיק אותנו מפעולות מכשילות. כי כשאנחנו מנסים להתקדם לבד, המבט היחידי שיש לנו כלפי המציאות, הוא המבט שלנו. במקומות בהם המיינד שלנו מראה לנו כל כך הרבה פעמים קירות ותקרות זכוכית, שנבנו בנו במהלך השנים מירושות ששמענו כבר מילדות, יבוא מורה דרך שיכול לזהות עבורנו במבט חיצוני, את החסמים ואת האמונות המגבילות, שאין להן שום קשר למציאות העכשווית שלנו. דפוסי חשיבה שלגמרי אפשר לשחרר ולהתקדם מהם לזרימה פשוטה ובריאה יותר. גיליתי שהאנשים המצליחים ביותר בעולם, העסקים הגדולים ביותר ומובילי הדעה הנחשבים ביותר - לעולם לא מוותרים על ליווי קבוע, רגשי ועסקי.


3. אמונה ואנרגיה חיובית יש תקופות בעסק שמבקשות מאיתנו להתעסק בדברים לא מעניינים, שמחייבות אותנו לגעת בחלקים שחלק מאיתנו לא ממש אוהבים: דוחו"ת, חישובים וחשבונות שיכולים בקלות רבה להכניס אותנו לתודעה של סבל או לביקורת קשה על תפקוד העסק, לחץ ממה היה וממה שעתיד להיות, כעס על עובד / שותף / בן זוג שלא מתנהל כמו שאנחנו רוצים, או רגשות אשם כלפי עצמנו על שלא הגענו ליעדים שהצבנו ולא מימשנו את החלומות שחלמנו. אז הנה טיפ חשוב מאד: לחץ, ביקורת, כעס ואשמה, לא מייצרים מוטיבציה. לפעמים הם יכולים להיות מנוע הישרדותי לתקופה קצרה, אך לא מניעים ליצירה והתפתחות. הדרך היחידה לכך שבשנה הזו העסק שלך יצמח, ההכנסות יוכפלו וייבנה סוף סוף מותג חזק ומצליח - היא להביט קדימה על החלומות. על מנועי המוטיבציה האמיתיים שלנו. על השליחות והתרומה בדבר שאנחנו עושים. להיכנס לעשיה מתוך אמונה שאין שום סיבה בעולם שהמותג שלך לא יצליח. שיש בך את הדבר המדהים שהלקוחות שלך מוכנים לשלם עליו כל הון שיידרש. רק כך, עם 3 המפתחות לתנועה בריאה בעסק, נתקדם ליעד הבא, לבניית המוצר המדויק עבור הלקוחות שלנו, ליצירת חופש כלכלי ויציבות עסקית מתוך ביטחון ועוצמה.

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page