הדמיה-מדריך-מיתוג.png

רוצה להפוך את העסק שלך למותג מוכר ונחשק בתחומו? לעשות את המעבר ממאמץ אינסופי לזרימה וכיף? זה המדריך בשבילך!

- הצצה למדריך -

 

מהו מותג?
עסק בעל ערך מובהק בתחומו.

נראה לנו שאנחנו מזהים מותג בזכות הלוגו שלו. האמת היא, שאנחנו מזהים וחושקים במותג, רק אחרי שאנחנו כבר מכירים אותו בתת המודע שלנו.
ההיכרות שלנו עם המותג והרגשות שיש נו כלפיו, נבנים בעקבות הערכים שאותו המותג בחר להעביר לנו. דרך מחיר המוצרים, הטעמים והריחות, הדברים שאנשי היח"צ בחרו לספר, התכנים שיכתבו במדיות השונות והויזואל שיבחרו בו כדי להציג את המוצרים.


 

מהו מיתוג?
הדרך להפוך עסק לבעל ערך מובהק בתחומו.

בחברות מתחילים בבחירת ערכי מותג, ממשיכים בבניית מוצר או שירות שמשקף את הערכים ונותן מענה לקהל היעד, ומשם ניגשים לעיצוב המותג.

במדריך הבא נלמד איך לייצר מותג פרסונלי. מותג שהערכים שלו קשורים במי שאנחנו, במה אנחנו רוצים לעשות ובמה שיש לנו, כבעלי עסק לתת. משם נמשיך לבחירת מוצרים הנכונים, לנראות המותג ולמגנוט לקוחות, כסף והשפעה.